با تاندرپوز کسب‌وکار حرفه ای را آغاز کنید.

تنها با باز کردن مرورگر اینترنت میتوانید از تمام امکانات استفاده کنید. درصورتی که بخواهید بارکد چاپ کنید یا بارکدها را بصورت خودکار بخوانید باید سخت افزارهای موردنیاز را تهیه کرده و براحتی به نرم افزار متصل کنید.

اولویت برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است و کسب و کارهایی که نمی توانند هزینه و زمان زیادی را برای سیستم حسابداری بگذارند و یا آشنایی با حسابداری ندارند.

بله . این نرم افزار احتیاج به اینترنت دارد اما در صورتی که بخواهید نرم افزار تاندرپوز بدون اینترنت(لوکال) در محل کسب و کار شما کار کند، این مهم با تهیه برخی زیرساخت های فنی ساده ممکن خواهد بود.

فروشگاه‌ساز تاندرپوز:

تاندرپوز یک نرم افزار مدیریت انبار ، صندوق و فروش اینترنتی  برای فروشگاه هاست. همیشه استفاده از نرم افزارهای حسابداری بخاطر پیچیدگی و هزینه های بالا (خرید لایسنس و سخت افزار و ..) و صرف زمان زیاد برای آموزش برای صاحبین کسب و کار ترسناک است و اغلب از این نوع سیستم ها فراری بودند .

شرکت داتام فناوری خوارزمی آرین (با نام تجاری آی برند)، با تجربه چندین ساله خود در زمینه مشاوره و سیستم سازی فروشگاه های بزرگی مانند (مانند آی بولک و شهرصندل،موبایل ایرانیان، نایت مزون،کندو، هدهد،قبیله و …. ) تاندرپوز را بعنوان راهکار نرم افزاری آسان و سریع مدیریت انبار و صندوق حضوری و اینترنتی ارائه کرده است.

برندهایی که افتخار اعتماد آن‌ها را داشته‌ایم