یکی از مهمترین بخش های سازمان قسمت ارتباط با مشتریان می باشد.
مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM یک اصل کلی بسیار ساده دارد: «اولویت با مشتری است». این اصل کلی تقریباً همان شعار قدیمی فروشندگان ایرانی است که قبلاً در فروشگاههای مختلف شاهد آن بودیم: «همیشه حق با مشتری است.»
هنگامیکه برای مشتری اولویت قائل میشوید و به هر تعاملی از زاویه دید وی نگاه میکنید، نتیجه کارتان چیزی بهجز فراهم آوردن تجربههای بهتر برای وی نخواهد بود که این به نوبه خود باعث افزایش اعتماد او به شرکت شما خواهد شد.
نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری در واقع یک تکنولوژی برای پیاده سازی راهکارها و استراتژی های CRM است که بخش های مختلف سازمان را به یکدیگر متصل می کند و تمامی کاربران می توانند با توجه به دسترسیهای تعریف شده به اطلاعات مشتریان به راحتی دسترسی داشته باشند.
تیم مشاورین آی برند با تجربه و تخصص کافی همراه شما خواهند بود.یکی از مهمترین بخش های سازمان قسمت ارتباط با مشتریان می باشد ، تیم مشاورین آی برند با تجربه و تخصص کافی همراه شما خواهند بود.